Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

МІУ розробило стратегію розвитку річкового транспорту до 2031 року

Назад до всіх новин

Міністерство інфраструктури розробило і оприлюднило для ознайомлення проект розпорядження Кабінету міністрів «Про схвалення Стратегії розвитку внутрішнього водного транспорту України на період до 2031 року та затвердження плану заходів щодо її реалізації».

Як наголошується в пояснювальній записці до документу, він розроблений з метою стимулювання розвитку перевезень вантажів і пасажирів внутрішнім водним транспортом (ВВТ), створення конкурентоспроможного, безпечного і привабливого для бізнесу ВВТ, який задовольняє потреби ринку вантажоперевезень.

Відновлення нормального функціонування ВВТ вимагає ефективних і технологічно вдосконалених внутрішніх водних шляхів (ВВШ) і навігаційних засобів на річках, створення багатофункціональних портових хабів, допоміжної інфраструктури, а також наявності сучасного, енергоефективного та екологічного «зеленого» вантажного флоту”, – підкреслили в МІУ.

Стратегія розвитку ВВТ передбачає розвиток мережі внутрішніх водних шляхів, в тому числі відповідно до міжнародних договорів України.

Положення проекту акта спрямовані на:

  • створення модернізованої, технологічної, ефективної та гарантованої публічної інфраструктури на ВВШ (зокрема, підвищення ефективності роботи судноплавних шлюзів);
  • створення оптимальної логістичної системи завдяки розвитку логістичних центрів вздовж судноплавних річок;
  • створення достатнього, сучасного, екологічного та енергоефективного флоту, а також належним чином підготовленого і сертифікованого персоналу для роботи на ньому;
  • дублювання адміністративних функцій центральних органів виконавчої влади по відношенню до всіх учасників руху на ВВШ, впровадження системи управління якістю;
  • забезпечення ефективного менеджменту і чіткої адміністративної структури управління ВВТ, яка була б здатна оперативно реагувати на зміни в галузі і економіки в цілому.

В результаті реалізації Стратегії ВВТ очікується ефективний розвиток річкової логістики, поліпшення конкурентоспроможності України в світовому масштабі.

Для держави активізація перевезень ВВТ дасть поштовх для посилення торгово-економічних міжнародних зав’язоків, перенесення частини вантажопотоків з автодоріг, що в свою чергу забезпечить значну економію коштів дорожнього фонду на ремонт доріг, збільшить надходження до бюджетів усіх рівнів у вигляді податків, активізує вітчизняне суднобудування, дасть соціальний ефект у вигляді створення нових робочих місць і зробить позитивний екологічний ефект, оскільки ВВТ є одним з найменш шкідливих видів транспорту для навколишнього середовища”, – підсумували в МІУ.

З повною версією документа можна ознайомитися на сайті Мінінфраструктури

За оцінкою МІУ, потреба у фінансуванні на найближчі п’ять років на утримання внутрішніх водних шляхів становить близько 4 млрд грн. За умови модернізації найбільш завантажених шлюзів – Каховського, Запорізького, Середньодніпровського – ця сума збільшується до 7 млрд грн.

Фінансова потреба для модернізованої Річковий інформаційної служби (РІС) відповідно до європейських стандартів становить приблизно 100 млн грн. Також необхідне фінансування для оновлення/модернізації державного флоту, в т.ч. того що забезпечує обслуговування уздовж Дніпра мережі для прийому суднових відходів (на базі державних причалів) і ін.

Порти України

Коротко

Ще новини

Благодійний фонд Зв'язатися з нами

© Всеукраинская общественная организация производителей, переработчиков и экспортеров зерна, 1997-2024.
При цитировании и использовании любых
материалов ссылка на Украинскую зерновую
ассоциацию обязательна.При использовании в
интернет обязательна так же гиперссылка
на http://uga-port.org.ua Розробка сайту