Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

Фрахтові ставки на перевезення зерна з України зросли в сегменті костерів та хендісайзів

Назад до всіх новин

Минулого тижня ставки фрахту для хендісайзів зросли на тлі збільшення кількості замовлень на перевезення зернових вантажів та активних зусиль судновласників змінити ринкову тенденцію. Про це повідомив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко. Таким чином, фрахт для хендісайзів, що перевозять кукурудзу з глибоководних портів до східного узбережжя Італії, зріс на 2 USD/т до 23-24 USD/т.

Лисенко також зазначив, що минулого тижня власникам костерів вдалося підвищити ставки на 1 USD/т на всіх маршрутах завдяки постійному надходженню замовлень. Фрахт для костерів, що перевозять кукурудзу з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії, зріс до 28-30 USD/т.

Втім, минулого тижня ставки для панамаксів залишилися стабільними. Судновласники намагаються досягти вищих рівнів, але не вистачає твердих замовлень з українських глибоководних портів, щоб забезпечити достатню підтримку. За словами Лисенка, фрахт для панамаксів, які перевозять кукурудзу або пшеницю з глибоководних портів до південного Китаю, залишається на рівні 48-50 USD/т.

Ринок барж залишається непривабливим для судновласників, оскільки кількість вантажів з українських дунайських портів обмежена. Вартість транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци становить 9-10 EUR/т.

Ще новини

Благодійний фонд Зв'язатися з нами

© Асоціація виробників,
переробників та експортерів зерна
, 1997-2025.
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів
посилання на Українську зернову асоціацію обов'язкове.
При використанні в інтернет обов'язкове так само
гіперпосилання на https://uga.ua Розробка сайту