На прикладі з Європою зараз можна побачити, що малий або середній європейський фермер в нішах класичного виробництва зернових чи олійних дійсно не може конкурувати з українським.
Про це заявив СЕО «Кернел» Євген Осипов під час Business Breakfast із Володимиром Федоріним.
«Основний об’єм агровиробництва (в Україні, — прим.ред.) забезпечують середні компанії, тобто підприємства з земельним банком від 2 до 8 тис. га. Це є основа нашого ринку. Як показує практика, вони найбільш стійкі і найбільш адаптивні. Безумовно є менші фермери, вони прагнуть рости і ставати більшими. Ми бачимо динаміку, що вони збільшуються або вони працюють і в інших нішах», — сказав Осипов.
За його словами, це «класична схема розділення з точки зору того, що кожен займає свою нішу».
«Стратегія не в тому, якого розміру мають бути компанії — маленькі чи великі, стратегія в тому, що кожен має зайняти свою нішу», — зазначив Осипов.
Він додав, що більш ефективно невелика компанія зростає, коли поряд є велика компанія-партнер.
© Асоціація виробників,
переробників та експортерів зерна, 1997-2025.
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів
посилання на Українську зернову асоціацію обов'язкове.
При використанні в інтернет обов'язкове так само
гіперпосилання на https://uga.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua