Олег Бурлаченко
Генеральний директор транспортно-експедиторського підприємства «Вертикаль»
Гра в одні ворота
Користуючись своїм становищем монополіста, Укрзалізниця намагається знову заробити гроші на порожньому місці, а точніше нашим з вами коштом.
Згідно з новим законом, вводиться плата за користування власними вагонами Укрзалізниці під час перебування вагона під навантаженням. На перший погляд, логічно. Але це, якщо не брати до уваги, що плата за користування вже стягується згідно з Правилами перевезення вантажів.
Тобто це виходить подвоєння плати за однією й тією ж статтею витрат.
А тепер згадаймо схему розрахунку користування власними вагонами Укрзалізниці, що входить у залізничний тариф, у якій присутнє так зване Тдод – а це дві доби додаткового користування під час навантаження й вивантаження. Тобто це виходить вже потрійна плата за одне й теж!
Ну а вишенькою на торті тут служить плата за перенесення наступної вантажної операції, однією зі складових якої є компенсація порожнього пробігу. Та сама компенсація, яку повторно заплатить вже наступний відправник. Тобто знову знімається плата двічі. Нашим з вами коштом, а в підсумку коштом усіх громадян України.
© Асоціація виробників,
переробників та експортерів зерна, 1997-2025.
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів
посилання на Українську зернову асоціацію обов'язкове.
При використанні в інтернет обов'язкове так само
гіперпосилання на https://uga.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua