Президент Української аграрної конфедерації (УАК) Леонід Козаченко розповів про власне бачення першочергових питань, які потрібно вирішувати Укрзалізниці для покращення аграрної логістики. Про це йдеться у матеріалі AgroPolit.com.
Зокрема, він радить:
1. Переглянути практику закриття малодіяльних станцій по країні та відправницьких маршрутів.
«Ставка на великі підприємства б’є по менш дрібному бізнесу. Якщо ставка буде зроблена винятково на відправницькі маршрути і закриття сортувальних станцій, то залишаться лише великі шахти, заводи, комбінати та великі елеватори, які зможуть вантажити по 50 вагонів на добу. Все інше буде закрито», – заявив експерт у сфері транспортної інфраструктури та логістики Валерій Ткачов.
2. Оптимізувати кадровий склад УЗ.
Проблема полягає в тому, що 40 млрд грн. (51%) на рік йде на утримування персоналу УЗ, а самій залізниці не вистачає зусиль, щоб підняти питання оптимізації кількості персоналу. Всередині підприємства наплодили департаментів, а їх керівники отримують непогану зарплатню і швидше паразитують на компанії, ніж приносять їй користь», – впевнений Ткачов.
3. Компанія має непрофільні активи, які тягнуть з бюджету УЗ чималі кошти.
4. Боротьба з корупцією.
5. Оптимізація тарифної мережі.
Зазначається, що в умовах обмеженої кількості тяги директор з розвитку бізнесу «Укрзалізниці» Андрій Рязанцев порадив бізнесу переходити на маршрутні відправки.
Більше читайте у матеріалі.
© Всеукраинская общественная организация производителей, переработчиков и экспортеров зерна, 1997-2024.
При цитировании и использовании любых
материалов ссылка на Украинскую зерновую
ассоциацию обязательна.При использовании в
интернет обязательна так же гиперссылка
на http://uga-port.org.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua