Минулий рік для українських аграріїв став рекордним по виробництву зерна. Завдяки цьому Україна увійде до ТОП-5 експортерів зерна в світі за підсумками поточного сезону, за умов, що на заваді не стане всім відома проблема на ім’я Логістика. За попередніми прогнозами майбутній рік може стати не менш продуктивним, а отже і поточні транспортні проблеми стоятимуть перед експортерами не менш гостро.
Не зважаючи на те, що продукція АПК є чи не найголовнішим двигуном економіки в нашій державі, з року в рік ситуація з її транспортуванням лише погіршується. Чому саме так? Як подолати логістичний колапс та інфраструктурні негаразди варто вирішувати вже зараз, а не чекати старту нового сезону.
Попри зручне географічне становище, в Україні ще досить на низькому рівні в якості транспортних коридорів використовуються водні артерії. Нажаль, і в цьому питанні бізнесу без залучення держави не обійтися – потрібне днопоглиблення річок, низка дозвільних документів та правових рішень і багато чого іншого. Проблема потребує термінового вирішення, бо перерозподіл зернових потоків на річки зможе хоча б частково полегшити жорсткий пресинг, який зараз відчуває УЗ.
Гострим залишається питання закриття малоактивних залізничних станцій, маршрутизація відправок, тощо. Укрзалізниця останнім часом вишукує усілякі можливості для вирішення багаторічних проблем: застарілість вагонного парку, відсутність локомотивної тяги, але всі її кроки направлені в першу чергу на збільшення прибутковості власного бізнесу. Що робити аграріям і які компроміси буде знайдено, поки питання відкрите.
Проблеми із вагонами, постійно зростаючі тарифи, простої, корупція – все це змушує аграріїв шукати нові шляхи для вирішення питань зберігання та логістики власної продукції. Згідно останніх статистичних даних у 2018 році кількість перевезеної агропродукції залізницею зменшилась на 6%, а річковим та автомобільним зросла на 3% кожним із видів відповідно.
Окремо стоїть критична ситуація із станом українських доріг та автоперевезеннями. Норми навантаження на автомобіль зменшено, і контроль ваги весь час посилюватиметься. Хто буде нести відповідальність за перевищення ваги, на кого покладатимуться штрафні санкції і що робити власнику зерна аби не втратити свою продукцію та вчасно виконати контракт – це ті аспекти на які ми спробуємо звернути вашу увагу 24 квітня на IV Аграрній Конференції “Логістика та склад 2019”.
Під час конференції будуть підняті для обговорення наступні питання:
– Автомобільні перевезення, як альтернатива залізничним?
– Річкові перевезення: на ринку з являються нові гравці.
– Будівництво річкових терміналів.
– Стан реалізації транспортної стратегії України 2030.
– Мультимодальні перевезення.
– Яких змін зазнає інфраструктура після того, як Україна стане частиною міжнародного транспортного коридору.
– Термінали постійно вдосконалюються та будуються нові потужності, чи вистачить сховищ на новий урожай та приймання великих суден?
– Як перевірити стан та наявність зерна на елеваторі, знайти та не втратити своє?
– Як обрати надійний елеватор для свого зерна?
– Склади для зберігання олійних. Як витримати всі норми та не зіпсувати товар? Відповідальне зберігання.
– Експедирування вантажу від поля до порту. Нові можливості.
– Контейнерні перевезення – нові можливості.
– Як зменшити втрати при транспортуванні?
– Автоматизація транспортної логістики.
З питань участі, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії “ПроАгро Груп”:
тел./факс: (+38 044) 248-02-67, (+38 067) 243-38-03
e-mail: info@proagro.com.ua, event@proagro.com.ua
сайт події: http://www.proagro.com.ua/events/logistics2019/
© Всеукраинская общественная организация производителей, переработчиков и экспортеров зерна, 1997-2024.
При цитировании и использовании любых
материалов ссылка на Украинскую зерновую
ассоциацию обязательна.При использовании в
интернет обязательна так же гиперссылка
на http://uga-port.org.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua