Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

IV Аграрна Конференція “Логістика та склад 2019”

Назад до усіх подій календаря

Минулий рік для українських аграріїв став рекордним по виробництву зерна. Завдяки цьому Україна увійде до ТОП-5 експортерів зерна в світі за підсумками поточного сезону, за умов, що на заваді не стане всім відома проблема на ім’я Логістика.  За попередніми прогнозами майбутній рік може стати не менш продуктивним, а отже і поточні транспортні проблеми стоятимуть перед експортерами не менш гостро.

Не зважаючи на те, що  продукція АПК є чи не найголовнішим двигуном економіки в нашій державі, з року в рік ситуація з її  транспортуванням лише погіршується.  Чому саме так? Як подолати логістичний колапс та інфраструктурні негаразди варто вирішувати вже зараз, а не чекати старту нового сезону.

Попри зручне географічне становище, в Україні ще досить на низькому рівні в якості транспортних коридорів використовуються водні артерії. Нажаль, і в цьому питанні бізнесу без залучення держави не обійтися – потрібне днопоглиблення річок, низка дозвільних документів та правових рішень і багато чого іншого. Проблема потребує термінового вирішення, бо перерозподіл зернових потоків на річки зможе хоча б частково полегшити жорсткий пресинг, який зараз відчуває УЗ.

Гострим залишається питання закриття малоактивних залізничних станцій, маршрутизація відправок, тощо. Укрзалізниця останнім часом вишукує усілякі можливості для вирішення багаторічних проблем: застарілість вагонного парку, відсутність локомотивної тяги, але всі її кроки направлені в першу чергу на збільшення прибутковості власного бізнесу. Що робити аграріям і які компроміси буде знайдено, поки питання відкрите.

Проблеми із вагонами, постійно зростаючі тарифи, простої, корупція – все це змушує аграріїв шукати нові шляхи для вирішення питань зберігання та логістики власної продукції. Згідно останніх статистичних даних у 2018 році кількість перевезеної агропродукції залізницею зменшилась на 6%, а річковим та автомобільним зросла на 3% кожним із видів відповідно.

Окремо стоїть критична  ситуація із станом українських доріг та автоперевезеннями. Норми навантаження на автомобіль зменшено, і контроль ваги весь час посилюватиметься. Хто буде нести відповідальність за перевищення ваги, на кого покладатимуться штрафні санкції і що робити власнику зерна аби не втратити свою продукцію та вчасно виконати контракт – це ті аспекти на які ми спробуємо звернути вашу увагу 24 квітня на IV Аграрній Конференції “Логістика та склад 2019”.

 Під час конференції будуть підняті для обговорення наступні питання:

– Автомобільні перевезення, як альтернатива залізничним?

– Річкові перевезення: на ринку з являються нові гравці.

– Будівництво річкових терміналів.

– Стан реалізації транспортної стратегії України 2030.

– Мультимодальні перевезення.

– Яких змін зазнає інфраструктура після того, як Україна стане частиною міжнародного транспортного коридору.

– Термінали постійно вдосконалюються та будуються нові потужності, чи вистачить сховищ на новий урожай та приймання великих суден?

– Як перевірити стан та наявність зерна на елеваторі, знайти та не втратити своє?

– Як обрати надійний елеватор для свого зерна?

– Склади для зберігання олійних. Як витримати всі норми та не зіпсувати товар? Відповідальне зберігання.

– Експедирування вантажу від поля до порту. Нові можливості.

– Контейнерні перевезення –  нові можливості.

– Як зменшити втрати при транспортуванні?

– Автоматизація транспортної логістики.

З питань участі, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії “ПроАгро Груп”:

Ще події

Global Grain Geneva 2024
  • Конференція
  • 26. 09. 24
Global Grain Geneva 2024
  • Конференція
Global Grain Geneva 2024
  • Конференція
Благодійний фонд Зв'язатися з нами

© Всеукраинская общественная организация производителей, переработчиков и экспортеров зерна, 1997-2024.
При цитировании и использовании любых
материалов ссылка на Украинскую зерновую
ассоциацию обязательна.При использовании в
интернет обязательна так же гиперссылка
на http://uga-port.org.ua Розробка сайту