27 лютого 2018 року, Київ
Залізниця як бізнес – стратегія розвитку, інвестиції, ризики і прибуток.
Обговорюємо перспективи лібералізації ринку залізничних перевезень, формування конкурентного середовища та прихід у галузь нових гравців – приватних операторів локомотивної тяги. У сфері інтересів: умови інвестування у рухомий склад та локомотивну тягу, ситуація у вагоно- та локомотивобудуванні, цінова політика виробників, термін окупності інвестицій. Конкуренція на залізниці: коли і як почнеться боротьба за вантажопотоки та напрями.
#ЗалізниціУкраїни #investUArailways #railwayUA
Програма конференції наразі формується.
З питань виступiв та iнформацiйного партнерства звертайтеся до
Заступника керівника проекту «Промышленные грузы» Наталії Круть
тел./факс: +38 056 370 18 32 дод. 259
моб.: +38 (066) 419 98 91, +38 (068) 410 11 03
e-mail: n.kruti@promgruz.com
З питань участі звертайтеся до Галини Скворцової
тел./факс:+38 056 370 18 32 дод. 245
моб.: +38 (097) 963 28 71, + 38 (066) 222 66 48
e-mail: h.skvortsova@promgruz.com
https://events.promgruz.com/uarailways/uk/
ПОПЕРЕДНЯ ПРОГРАМА
Сесія 1. ВЕКТОР ЗАЛІЗНИЧНИХ ЗМІН
Чого очікувати українським залізницям від законодавчих ініціатив?
Виклики та можливості інтеграції до залізничного ринку ЄС
Монопольні узи та корпоратизація УЗ – розробка нового Статуту УЗ
Сесія 2. ЦІНА ПИТАННЯ
Інвестиційні плани залізниць – потреби модернізації та інвестицій: вагонобудування, модернізація, ремонт РС та ТРС
Тарифне регулювання – узгодження змін законодавства, розробка нового Збірника тарифів
Дерегуляція вагонної складової УЗ – вплив лібералізації цін на дефіцит вагонного парку УЗ
Орендна ставка – прогноз вартості операторських послуг із залучення вагону
Сесія 3. УПРАВЛІННЯ ВАГОНОПОТОКАМИ:
I частина – РОЗПОДІЛ та ОРГАНІЗАЦІЯ
Управління вагонним парком УЗ: нова модель взаємодії з вантажовласниками
Технології перевезень, що покращують оборотність вагону – оптимізація відправлень та формування маршруту
Управління витратами – структура експлуатаційних витрат, на які може вплинути ефективний власник:
Конкуренція чи кооперація з іншими видами транспорту: рахуємо збитки і вигоди диверсифікації залізничних компаній
Сесія 4. УПРАВЛІННЯ ВАГОНОПОТОКАМИ:
IІ частина – РЕАЛІЗАЦІЯ
Круглий стіл з керівниками регіональних філій ПАТ «Укрзалізниця»
Взаємодія регіональних залізниць – больові точки та точки росту:
© Всеукраинская общественная организация производителей, переработчиков и экспортеров зерна, 1997-2024.
При цитировании и использовании любых
материалов ссылка на Украинскую зерновую
ассоциацию обязательна.При использовании в
интернет обязательна так же гиперссылка
на http://uga-port.org.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua