Комплексне використання інструментів аграрного маркетингу – це своєрідний «маст хев» для сучасного виробника. Ефективний маркетинг багато в чому визначає комерційний успіх учасників аграрного ринку.
Адаптація виробництва під потреби споживачів, прогнозування змін цінової кон’юнктури і отримання найкращої ціни, освоєння нових ніш і вихід на нові ринки збуту – все це глобальні завдання агромаркетингу. Завдяки цьому агровиробники підвищують прибутковість бізнесу і покращують власну конкурентоспроможність на ринку.
Сучасні інструменти торгівлі активно задіюють у своїй роботі як виробників с/г продукції, так і постачальників посівного матеріалу, засобів захисту рослин і техніки. Використовують їх і суміжні галузі, які обслуговують АПК: логістичні та торговельні компанії.
5 вересня 2018 року інформаційна компанія “ПроАгро Груп” проводить третю щорічну Конференцію “Агромаркетинг 2018”.
Поряд з топовими темами, такими як особливості експансії с/г продукції на зовнішніх ринках збуту, на цій конференції будуть підняті проблеми брендування в АПК і технології просування органічної продукції, а також дієві інструменти візуального маркетингу для постачальників с/г техніки, насіння і ЗЗР.
Основні питання на обговорення III Щорічної конференції “Агромаркетинг 2018”:
– Імідж України на світовому ринку аграрної продукції. Партнерство державного і приватного секторів на міжнародній арені
– Маркетингові стратегії трейдерів та логістів: прогнозування, ціни, аналітика
– Посилення конкуренції між країнами та освоєння нових ринків збуту
– Що обрати B2B чи B2C. Як агробізнес формує замкнене коло
– (Не)Залежність ефективного маркетингу від розміру компанії. Кейси агрохолдингів, середніх виробників та фермерів
– Скільки коштує побудувати бренд? Особливості брендування і ребрендингу в АПК
– Роль торгівельних домів у формуванні впізнаваності с/г продукції
– Ефект Дня поля в збільшенні продажів. Візуальний маркетинг як інструмент просування МТР ресурсів (насіння, ЗЗР та с/г техніки)
– Маркетинг подій. Як просувають свої послуги оператори обслуговуючих сегментів
– Робота з контрагентами. Специфіка укладення ЗЕД-договорів
Спеціальна панель конференції
IT-агромаркетинг: інновації та технології
– Торговля с/г продукцією йде в інтернет. Онлайн-майданчики, на які варто звернути увагу
– Цифрові тренди в агромаркетингу
– Вплив CRM-систем на прибуток компанії. Яким чином програмне забезпечення допомагає вдосконалити роботу відділів маркетингу й продажів
– E-mail маркетинг: як працюють з цим інструментом аграрії
– SMM-маркетинг: хто і що продає через соціальні мережі
До зустрічі на конференції!
З питань участі в роботі наших заходів, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся тел./факс: (+38 044) 248-02-67, (+38 067) 243-38-03
© Асоціація виробників,
переробників та експортерів зерна, 1997-2025.
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів
посилання на Українську зернову асоціацію обов'язкове.
При використанні в інтернет обов'язкове так само
гіперпосилання на https://uga.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua