Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

Аналітика ринку зернових та олійних культур на 5 вересня 2017

Назад до всіх новин

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ РИНОК

Вчора європейські ринки залишалися стабільними в зв’язку з закриттям американських ринків. Сьогодні на європейських ринках спостерігається невелике зростання цін, який повинен надавати підтримку цінам на Euronext разом з рівнем євро проти долара 1,19.

На даний момент в Росії ціни на сільськогосподарські товари FOB знаходяться на рівні:

– Пшениця 12,5%: 180 $ / т

– Фуражний ячмінь: 176 $ / т

– Кукурудза (Новий урожай): 165 $ / т

Варто відзначити, що спред між цінами на пшеницю і ячмінь знаходяться на низькому рівні через важкі фундаментальні фактори на ринку фуражного ячменю.

При поточних цінах виробники утримуються від продажів. Тільки ціни на ріпак як і раніше знаходяться вище рівня собівартості в контексті напруженої ситуації на ринку олійних і хорошою врожайності у Франції.

На міжнародній арені Алжир запускає тендер на покупку твердої пшениці дурум з постачанням з 15 жовтня по 15 листопада.

Ціни на рапсове масло залишалися стабільними перед голосуванням у четвер Європейської Комісії та країн-членів щодо збереження або зниження антидемпінгових податків на аргентинський біодизель.

АМЕРИКАНСЬКИЙ РИНОК

Вчора американські ринки були закриті через святкування Дня Праці.

Сьогодні на американських ринках спостерігається зростання цін.

ЧОРНОМОРСЬКИЙ РИНОК

Незважаючи на введення міжнародних санкцій проти Кремля, в Керченській затоці почалося будівництво моста довжиною 19 км, який буде з’єднувати Росію з Кримом. Планують, що будівництво закінчитися до 2019 року. Даний міст буде обмежувати морську логістику України. Варто відзначити, що в кінці серпня перевалка зернових між Азовським і Чорним морями була зупинена і відновлення очікується у вересні і жовтні. Також дана ситуація чинить тиск на експорт, оскільки Азовське море є важливим пунктом перевалки російських зернових культур.

У довгостроковій перспективі Керченський міст буде створювати проблеми для вантажних суден, тому що, крім того, що він побудований на низькій глибині, максимальна висота обмежена рівнем 33 метра. Таким чином, Міністерство закордонних справ України вже оцінює, що 30% українських судів не зможуть пройти через затоку після завершення будівництва моста. У цьому контексті деякі експортери вже замислюються щодо переміщення потужностей на Чорне море.

AGRITEL INTL

Коротко

Ще новини

Благодійний фонд Зв'язатися з нами

© Всеукраинская общественная организация производителей, переработчиков и экспортеров зерна, 1997-2024.
При цитировании и использовании любых
материалов ссылка на Украинскую зерновую
ассоциацию обязательна.При использовании в
интернет обязательна так же гиперссылка
на http://uga-port.org.ua Розробка сайту