Міністерство інфраструктури найближчим часом розпочне роботу з розробки стратегії розвитку внутрішніх водних шляхів. Для цього буде створена робоча група, до якої залучать представників держпідприємств та приватного бізнесу.
Про це повідомив начальник відділу формування нормативно-правової бази у сфері морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Олексій Геращенко під час «Річкового форуму 2019».
«Інфраструктура річкового транспорту це не лише причали, а ще 6 шлюзів, на річці знаходиться 24 мости, флот, навігаційне обладнання. Сьогодні існує гостра необхідність прийняття Закону про внутрішні водні шляхи. Через відсутність законодавчої складової ми зараз маємо таку ситуацію зі шлюзами — весь цей час на їх фінансування виділялось 39 млн грн. Практично в Міністерства фінансів немає підстав фінансувати шлюзи, адже зараз ці кошти виділяються не в рамках цільової програми, а лише для підтримки безпеки», — зазначає Олексій Геращенко.
За його словами, в проекті Закону про внутрішні водні шляхи закладена норма, якою передбачається, що шлюзи повинні фінансуватися з державного бюджету, і частину ремонтних робіт перекладати на гідроелектростанції.
Також Олексій Геращенко звернув увагу, що сьогодні на балансі Адміністрації річкових портів знаходиться близько 30 причалів в 8 областях України, які можуть використовуватись. Чиновник закликав зацікавлених у цій інфраструктурі звертатися до Адміністрації річкових портів.
© Всеукраинская общественная организация производителей, переработчиков и экспортеров зерна, 1997-2024.
При цитировании и использовании любых
материалов ссылка на Украинскую зерновую
ассоциацию обязательна.При использовании в
интернет обязательна так же гиперссылка
на http://uga-port.org.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua