На поточному тижні ставки фрахту на перевезення зерна з річкових портів Дунаю продовжували знижуватися. Ставки транспортування з глибоководних портів Одеси для хендісайзів також дещо подешевшали. У свою чергу, ринок панамаксів продовжував укріплюватися.
Про це повідомляє компанія Atria Brokers.
Станом на 30 листопада, ставки на перевезення кукурудзи коустерами 6000 т. з портів Рені та Ізмаїл у напрямку Іспанії знизилися на 4 USD/т – до 41-42USD/т, Мармари – на 3USD/т до 27USD/т, східного узбережжя Греції – на 2-3USD/т до 30-32USD/т. Фрахт до східного Середземномор’я, східного узбережжя Італії та іспанської Севільї знизився на 2 USD/т до 36-38USD/т, 38-40USD/т та 46-48USD/т відповідно. Максимальні ставки у напрямку Ізраїлю опустилися на 2 USD/т, тоді як мінімальні залишилися без змін, і фрахт в цей регіон становить 43-46 USD/т.
Ставки на перевезення агропродукції баржами на Констанцу залишилися на рівні минулого тижня –21-22 EUR/тдля кукурудзи, 40EUR/т – для соняшнику.
Фрахт на перевезення кукурудзи хендісайзами знизився на 1 USD/т і склав 39-40 USD/т у напрямку середземноморського узбережжя Єгипту, 41-42 USD/т – Італії, 43-44 USD/т – середземноморського узбережжя Іспанії, 44-45USD/т – Тунісу.
В свою чергу, фрахт на перевезення кукурудзи панамаксами з Одеси, Південного та Чорноморська у напрямку Китаю зріс на 3 USD/т до 75-78USD/т. Ставки до середземноморського узбережжя Іспанії становлять 45-47 USD/т. Подорожчання ставок на транспортування зерна панамаксами з українських глибоководних портів було зумовлено укріпленням ставок в сусідніх сегментах фрахтового ринку, що зберігало конкуренцію на високому рівні.
© Всеукраинская общественная организация производителей, переработчиков и экспортеров зерна, 1997-2024.
При цитировании и использовании любых
материалов ссылка на Украинскую зерновую
ассоциацию обязательна.При использовании в
интернет обязательна так же гиперссылка
на http://uga-port.org.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua