 
                Питання: а як «УЗ» буде існувати цей рік?
Чим перевозити?
Ярослав Дубневич – Голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту
Серед ймовірних реальних рішень – приватна тяга. Як експеримент. Якнайшвидше, вже зараз. Не треба на всій протяжності колії – хай приватні локомотиви перевозять певні вантажі – там, де маємо найгостріший дефіцит тяги. За даними самої ж «УЗ», за підсумками минулого року лише 25,3 % дільниць «УЗ» мають позитивний фінансовий результат, перевезення на цих-таки 25,3 % протяжності колії є рентабельні й вони згенерували 51,7 млрд грн доходів. Натомість 69% дільниць – з негативним результатом. Лише третина всієї колії «УЗ» дає 93% всіх доходів підприємства. Дві третини інфраструктури – неприбуткові. Отже, хай приватні локомотиви заходять на ось ці, як кажуть в «УЗ», неприбуткові дві третини маршрутів. Сам бізнес, що зацікавлений у транспортуванні своїх вантажів, хай приходить з власною тягою…
 
		
		
				
		
		
		
		
© Асоціація виробників, 
 переробників та експортерів зерна, 1997-2025. 
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів 
 посилання на Українську зернову асоціацію обов'язкове.
 При використанні в інтернет обов'язкове так само
 гіперпосилання на https://uga.ua  	
        
        Розробка сайту
    
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua