Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

Навчальний вебінар: організація роботи елеватора в умовах пандемії коронавірусу

Назад до усіх подій календаря

Українська зернова асоціація за підтримки ФАО та ЄБРР та у партнерстві з ПроАгро Груп в рамках Третього Міжнародного Форуму Grain Storage Forum “Elevator 2021” проведе цикл з 4 безкоштовних навчальних вебінарів для представників українських елеваторів: «Організація роботи елеваторів в умовах пандемії коронавірусу».

Як працювати елеватору в умовах пандемії, який повинен бути план дій підприємства в умовах надзвичайної ситуації (пандемії), які інструкції потрібно розробити для персоналу, що робити якщо на COVID-19 захворів ваш працівник.

Про все це та значно більше ви зможете дізнатися на безкоштовних вебінарах УЗА, присвячених особливості організації роботи елеваторів в умовах пандемії коронавірусу. Ми допоможемо вам підготувати ваше підприємство до функціонування в умовах глобальної пандемії та карантину.

Онлайн вебінари відбуватимуться у програмному забезпеченні ZOOM з можливістю задавати питання у реальному часі. Трансляція вебінарів також буде відбуватись у мережі Facebook. Стежте за анонсами та новинами про вебінари на сторінках Facebook.

Учасникам семінару також буде надано  безкоштовний онлайн посібник «Організація роботи елеватора в умовах пандемії».

Викладач: Вадим Турянчик, радник Президента Української зернової асоціації з питань харчової та кормової безпеки.

Дати та час проведення вебінарів: 23, 25, 30 червня та 2 липня 2020 року (вівторок, четвер) о 10.00, тривалість 1 година.

Реєстрація:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdsx8GgBS-uCU5yFZyOf5zQg6AJSGwtm9VmUQJVDWARVAOdvA/viewform

Самостійно оцінити вашу готовність до COVID-19 можна за цим посиланням: https://sites.google.com/view/r-u-ready-for-covid-19/home 

Теми першого вебінару:

  • Що таке коронавірус та які основні ризики.
  • Як захистити себе і запобігти поширенню захворювання?
  • Алгоритм дій підприємства під час коронавірусу.
  • Команда реагування на надзвичайні ситуації (Crisis Management Team).
  • Питання та відповіді

Детальніше: https://cutt.ly/RuThuVO

Теми другого вебінару:

  • Команда реагування на надзвичайні ситуації (Crisis Management Team).
  • Оцінка ризиків і формування плану дій.
  • Загальні рекомендації щодо організації роботи підприємства.
  • Рекомендації щодо організації роботи персоналу.
  • Питання та відповіді

Детальніше: https://cutt.ly/luThdib

Теми третього вебінару:

  • Рекомендації щодо організації роботи персоналу.
  • Рекомендації щодо транспортування працівників на місце роботи.
  • Рекомендації щодо доступу до виробничої території підприємства
  • Питання та відповіді

Деальніше: https://cutt.ly/2uThzeC

Теми четвертого вебінару:

  • Рекомендації щодо доступу до виробничої території підприємства
  • Рекомендації з організації доступу до їдальні, санвузлів
  • Навчання персоналу та контроль за виконанням
  • Питання та відповіді

Детальніше: https://cutt.ly/9uTkEMN

Ще події

Global Grain Geneva 2024
  • Конференція
  • 26. 09. 24
Global Grain Geneva 2024
  • Конференція
Global Grain Geneva 2024
  • Конференція
Благодійний фонд Зв'язатися з нами

© Всеукраинская общественная организация производителей, переработчиков и экспортеров зерна, 1997-2024.
При цитировании и использовании любых
материалов ссылка на Украинскую зерновую
ассоциацию обязательна.При использовании в
интернет обязательна так же гиперссылка
на http://uga-port.org.ua Розробка сайту