Попри зазвичай високу активність ринку наприкінці листопада та на початку грудня, торговельна активність наразі залишається обмеженою, і надходження нових зернових ордерів з України є помірним.
Рівні фрахту на костерний флот загалом залишаються стабільними, особливо в сегменті 3 000–6 000 DWT, де судновласники твердо утримують свої ідеї через відносно обмежену пропозицію відповідного тоннажу.
Водночас пропозиція суден дедвейтом 7 000–12 000 тонн на кінець листопада — початок грудня зросла, і в окремих випадках судновласникам доводиться робити поступки під час фіксації.
У сегменті хендісайзів ставки також залишаються стабільними, хоча позиції судновласників поступово слабшають у зв’язку зі збільшенням кількості відкритого тоннажу в регіонах Чорного та Середземного морів на кінець листопада – першу половину грудня. У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії становить 24–25 USD/т, без змін за тиждень.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії оцінюється на рівні 36–38 USD/т, теж без змін.

© Асоціація виробників,
переробників та експортерів зерна, 1997-2025.
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів
посилання на Українську зернову асоціацію обов'язкове.
При використанні в інтернет обов'язкове так само
гіперпосилання на https://uga.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua