Середина жовтня принесла ринку невелику передишку. Нещодавній ажіотаж у сегменті костерів дещо вщух, оскільки багато учасників ринку цього тижня залишили робочі місця, вирушивши на галузеві заходи. Дефіцит костерного тоннажу все ще зберігається, хоча на ринку дедалі частіше з’являються нові позиції з laycan на другу половину жовтня. Що стосується великотоннажного флоту, ставки на відправки суднами Handysize та Panamax також залишаються на раніше досягнутих рівнях; судновласники продовжують твердо відстоювати свої позиції та не розглядають поступок, очікуючи відновлення ринкової активності у короткостроковій перспективі.
Про це повідомили в компанії ASAP Agri.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю залишається на рівні 46–47 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії залишаються на рівні 24–25 USD/т.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії залишається без змін на рівні 35–37 USD/т.
© Асоціація виробників,
переробників та експортерів зерна, 1997-2025.
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів
посилання на Українську зернову асоціацію обов'язкове.
При використанні в інтернет обов'язкове так само
гіперпосилання на https://uga.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua