Український фрахтовий ринок входить у листопад з різноплановими тенденціями. Ставки фрахту Panamax на відправки зернових з України знизилися на 1 USD/MT, тоді як ставки на Handysize залишаються стабільними, оскільки судновласники твердо відстоюють свої позиції за умов невеликого вибору тоннажу у регіоні. Тим часом, нещодавній ажіотаж у сегменті костерів дещо вщух через збільшення пропозиції тоннажу. Відповідні рівні фрахту знизилися приблизно на 1 USD/MT на коротких маршрутах і відправках до Східного Середземномор’я, тоді як на інших напрямках залишаються стабільними.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю знизився на 1 USD/т і становить 45–46 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії залишається на рівні 24–25 USD/т.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії також стабільний 36–38 USD/т.

© Асоціація виробників,
переробників та експортерів зерна, 1997-2025.
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів
посилання на Українську зернову асоціацію обов'язкове.
При використанні в інтернет обов'язкове так само
гіперпосилання на https://uga.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua