Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

Фрахт з України: ставки на костери зростають, на великотоннажний флот дещо знизилися

Назад до всіх новин

У першій декаді жовтня фрахтувальники й надалі стикаються з гострим дефіцитом костерного тоннажу, особливо в сегменті дедвейтом 7 000–11 000/12 000 тонн.

Обмежений вибір суден дозволяє судновласникам упевнено диктувати свої умови і рівні фрахту наразі є нестабільними. Тим часом «бичачі» настрої серед власників хендісайз-флоту охололи, а позиції фрахтувальників під час переговорів посилюються, оскільки дедалі більше суден відкривається на жовтневі дати, тоді як потік вантажів у цьому сегменті залишається помірно стабільним. Сегмент панамаксів також демонструє «ведмежі» настрої – ставки знизилися на 1 USD/т за тиждень.

Про це повідомила компанія ASAP Agri.

Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю знизився на 1 USD/т — до 46–47 USD/т.

У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії становить 24–25 USD/т (–1 USD/т).

У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії залишається стабільним — 35–37 USD/т.

Ще новини

Благодійний фонд Зв'язатися з нами

© Асоціація виробників,
переробників та експортерів зерна
, 1997-2025.
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів
посилання на Українську зернову асоціацію обов'язкове.
При використанні в інтернет обов'язкове так само
гіперпосилання на https://uga.ua Розробка сайту