Наприкінці вересня українські фрахтувальники зерна й надалі стикаються з нестачею тоннажу, здатного виконати рейс. Таким чином, минулого тижня на тлі обмеженої пропозиції флоту Handysize ставки зросли ще на 1 USD/MT. Варто зазначити, що дефіцит костерного флоту також стає дедалі очевиднішим, оскільки вантажопотік у Чорному морі останнім часом зріс, через що наявний тоннаж поглинається ще активніше. Тож фрахтувальники, які намагаються зафрахтувати костер, змушені підвищувати ставки ще на 1 USD/MT, коли на ринку з’являється відповідний кандидат. Тим часом, ставки фрахту на Panamax залишаються стабільними; лише відправки зернових флотом Supramax до Бангладеш зросли на 1 USD/MT.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю утримується на рівні 47–48 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 тонн кукурудзи з українських глибоководних портів до Східного узбережжя Італії оцінюється на рівні 24–25 USD/т (+1 USD/т за тиждень).
У сегменті костерів ставки для перевезення 6 000 тонн кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії також зросли на 1 USD/т – до 34-35 USD/т.
© Асоціація виробників,
переробників та експортерів зерна, 1997-2025.
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів
посилання на Українську зернову асоціацію обов'язкове.
При використанні в інтернет обов'язкове так само
гіперпосилання на https://uga.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua