Ситуація на фрахтовому ринку Чорного моря суттєво не змінилася порівняно з попереднім тижнем. Торгова активність залишається доволі низькою, і попри хвилювання серед учасників ринку після нещодавніх атак на танкери в регіоні, ставки фрахту на відправки українських зернових залишаються стабільними, а в окремих випадках навіть демонструють тенденцію до зниження.
Джерела ASAP повідомляють, що попри розмови про підвищення страхових премій для суден, які працюють у Чорному морі, власники суховантажів, що виконують рейси з України, продовжують сплачувати ті самі страхові ставки, що й раніше.
Щодо сегментів, ринок костерів залишається стабільним: судновласники твердо утримують свої рівні, оскільки фрахтувальники стикаються з труднощами у пошуку відповідного тоннажу на спотові відправки. Сегмент хендісайзів перебуває під “ведмежим” трендом: судновласники погоджуються на ставки, близькі до ідей фрахтувальників для вантажів із лейканами на другу половину – кінець грудня. Сегмент Panamax виглядає стабільним, із обмеженою активністю щодо відправок з України.
У сегменті панамаксів Atria Brokers оцінює фрахт на партію кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 42–44 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії утримується на рівні 24 USD/т, тоді як для інших напрямків спостерігалося зниження ставок.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії оцінюється на рівні 36–38 USD/т, без змін за тиждень.

© Асоціація виробників,
переробників та експортерів зерна, 1997-2025.
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів
посилання на Українську зернову асоціацію обов'язкове.
При використанні в інтернет обов'язкове так само
гіперпосилання на https://uga.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua