Після короткої передишки минулого тижня ринкова активність відновилася, що спричинило подальше зростання ставок фрахту на костерний флот, оскільки дефіцит тоннажу все ще зберігається і судновласники твердо відстоюють свої позиції під час переговорів. Варто також зазначити, що судновласники дедалі частіше уникають заходів у турецькі порти Мармурового моря через зростання заторів, що є ще одним чинником підвищення ставок на цьому напрямку. Що стосується сегменту Handysize, ставки залишаються здебільшого стабільними на більшості маршрутів, оскільки судновласникам наразі складно диктувати умови через невеликий вибір вантажів. Проте ставки до Тунісу все ж зросли на 1–2 USD/MT bss w-o-w.
Про це повідомила компанія ASAP Agri.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю залишається на рівні 46–47 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії залишається на рівні 24–25 USD/т.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя становить 36–38 USD/т (+1 USD/т тиждень до тижня).

© Асоціація виробників,
переробників та експортерів зерна, 1997-2025.
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів
посилання на Українську зернову асоціацію обов'язкове.
При використанні в інтернет обов'язкове так само
гіперпосилання на https://uga.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua