Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

Перевезення зернових – під загрозою через паливну кризу в “Укрзалізниці”

Назад до всіх новин

В “Укрзалізниці” спостерігається вже третя в 2021 році паливна криза. На складах залізничного перевізника залишилося трохи більше добового запасу дизельного палива.

За даними на 6 вересня, на складах “Укрзалізниці” залишилося 965 тонн дизпалива при добовій нормі 779 тонн.

При цьому за минулу добу, 5 вересня, в УЗ використовували всього 549 тонн ДТ, що на 239 тонн менше середньодобової норми.

На складах “Одеської залізниці”, яка безпосередньо забезпечує доставку вантажів (зокрема сезонних – зернових) в морські порти, запаси ДТ становить 150 тонн при добової потреби в 165 тонн. Про це USM повідомило джерело в УЗ.

За даними джерела USM, “в останні два тижні запаси палива на складах УЗ не перевищували 7-5 днів, але вже 6 вересня залишок дизельного палива на УЗ досяг критично низької позначки. “Львівська залізниця” вже зупинилася, всі інші дороги під загрозою зупинки сьогодні-завтра. Маневровая тяга не виходить з депо, рух на ділянках без електрифікації частково припинено або під загрозою зупинки. Зараз високий сезон у зерновиків, вся дизельна тяга, яка забезпечує вантажоперевезення, не виходить з депо “.

Раніше про проблеми з доставкою вантажів у порти та нестачею локомотивів повідомляв заступник директора Департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов. Його публікація на цю тему опублікована в Facebook 28 серпня:

“Ситуація по Одеській дорозі: фіксується накопичення поїздів з боку Вапнярки – по Котовську брак локомотивів і бригад; поганий поїзний обмін з Південно-Західної дорогою. Також фіксується накопичення навколо Миколаєва, на підходах також накопичення. Залишається поганий поїзний обмін з Придніпровською дорогою. Залишається складна ситуація по Одеському вузлу Одеської дороги, сортувальні станції не справляються з розбірних вагонопотоком, сортувальні станції забиті, ускладнюється вивезення порожняка з портів. В цілому йде накопичення по мережі вагонів заадресованних в морські порти”, – повідомляв Валерій Ткачов.

Перший така криза відбулася в квітні. Аналогічна ситуація з паливом спостерігалася на початку липня. Тоді збитки УЗ через обмежену роботи оцінювався в 8 млн грн на добу, не рахуючи претензій від вантажовідправників.

“38 магістральних і 85 маневрових тепловозів виведені в резерв через відсутність палива. На складах всього 772 тонни – це доба роботи залізниці. Такі збої в роботі завдають шкоди компанії в розмірі 8 млн грн за добу, не рахуючи компенсацій за затримку вантажів”, – повідомляла 1 липня глава тимчасової слідчої комісії Верховної Ради щодо діяльності УЗ Юлія Гришина.

Цього разу дані по запасах палива приблизно такі ж, як і липневі, кількість виведених в резерв тепловозів також можна порівняти.

Сьогодні, 6 вересня, голова парламентської ТСК Юлія Гришина повідомила, що «Укрзалізниця» заплатить 377 млн ​​860 тис гривень штрафів за несвоєчасну доставку вантажів в 2019-2021 роках.

«На запит тимчасової слідчої комісії з перевірки й оцінки стану АТ УЗ, в державній компанії не змогли знайти відповідальних за проблеми зі своєчасною доставкою вантажів, за десятки кинутих поїздів, за зрив експортних контрактів і за те, що вантажовласники зазнають збитків і потім виставляють фінансові претензії до «Укрзалізниці», – заявила Гришина.

Раніше в.о. голови правління УЗ Олександр Камишин заявляв, що компанія фактично провалила підготовку до сезону перевезення зернових.

https://usm.media

Ще новини

Зв'язатися з нами

© Асоціація
виробників, переробників та експортерів зерна
, 1997-2021.
При цитуванні і використанні будь-яких
матеріалів посилання на Українську зернову
асоціацію обов'язкове. При використанні в
інтернет обов'язкове так само гіперпосилання
на http://uga.ua Розробка сайту