Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

«Агровіста» протестувала проводки двох пар барж з буксирами через Каховський шлюз

Назад до всіх новин

Холдингова компанія «Агровіста» виконала тестові шлюзування баржі-буксирними складами, що включають буксир і дві баржі, на Каховському шлюзі. Про це повідомила прес-служба «Агровісти».

”Компанія ТОВ «Світловодський річковий термінал» холдингу «Агровіста» успішно прийняла участь в проведенні програми експериментального шлюзування плавскладу один буксир і дві несамохідні баржі. Було виконано шлюзування баржі-буксирними складами: буксир «Гермес-2» з несамохідними баржами УАК 1, УАК 2, і «Гермес-2» з несамохідними баржами УАК 3, УАК 4 на Каховському судноплавному шлюзі “, – сказала прес-служба.

Шлюзування баржі-буксирних складів довжиною 194 метра, шириною 11,4 метра з осадкою 2 метри пройшло в штатному режимі.

Реалізація цієї ініціативи оптимізує логістичний ланцюжок перевезень компанії, покращує екологічну та інфраструктурну ефективність перевезень вантажів, зберігає навколишнє середовище і українські автодороги. Завдяки можливості проходження шлюзу двома баржами в одну нитку, було збережено 8 годин часу на одному каравані і зменшені витрати, що в майбутньому додатково дозволить робити рейси щорічно і перевозити більше вантажів одним баржі-буксирним складом”, – підкреслили в «Агровісті».

З 17 вересня з ініціативи ДП «Укрводшлях» почалися тестові шлюзування караванів баржі-буксирних складів (дві баржі, один буксир) на шлюзах Дніпровського каскаду. Першим тестове шлюзування баржі-буксирним складом на Каховському шлюзі виконало ТОВ «Грейн-трансшипмент».

Тестові шлюзування планується проводити до кінця 2021 року.

У серпні судноплавний шлях підрозділ холдингу «Агровіста» розпочало доставку зернових вантажів баржею класу річка-море в порт «Південний».

Холдинг «Агровіста» (раніше – група компаній «УкрАгроКом» і «Гермес-Трейдінг») володіє елеваторними, переробними і перевалочними підприємствами, в тому числі – Світловодський річковий термінал (потужність одночасного зберігання зерна – 94 тис. тонн) і власною судноплавною компанією. Власний флот компанії представлений двома буксирами-штовхачами і чотирма несамохідними баржами сумарною місткістю близько 8 тис. тонн, які дозволяють щорічно перевозити близько 150 тис. тонн зерна. Флот здійснює перевезення зерна в порти Миколаєва та Херсона.

У вересні 2020 року флот судноплавної компанії поповнила баржа (головне судно проекту Д-6000 максимальною вантажопідйомністю 6 тис. тонн), побудовано «Дунайсудносервіс» і «Дунайсудоремонт» (обидва – Ізмаїл).

https://ports.ua

Ще новини

Зв'язатися з нами

© Асоціація
виробників, переробників та експортерів зерна
, 1997-2021.
При цитуванні і використанні будь-яких
матеріалів посилання на Українську зернову
асоціацію обов'язкове. При використанні в
інтернет обов'язкове так само гіперпосилання
на http://uga.ua Розробка сайту