Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

Variant Irrigation займе 60% ринку зрошувальних систем – Шуфані

Назад до всіх новин

«Варіант Агро Буд» представив ринку України нову ТМ Variant Irrigation. У планах компанії зайняти 60% українського ринку зрошувальних систем протягом двох років.

Про це повідомила прес-служба компанії.

«Зараз ми займаємо близько 35% вітчизняного ринку зрошувальних систем, проданих цього року. Але наше завдання протягом двох років завоювати ринок мінімум на 60%», – розповів власник «Варіант Агро Буд» Даніїл Шуфані.

Фахівці Variant Irrigation підкреслили, що це не нова сфера діяльності, а зміщення фокусу розвитку компанії. Крім того, цей ринок зараз активно розвивається і росте з кожним роком. За даними фахівців компанії, попит на зрошувальну техніку в цьому році виріс більш ніж на 30%, і в наступному році ця цифра буде тільки збільшуватися.

У компанії відзначили, що фокусування зусиль на зрошувальних системах дозволить компанії максимально ефективно і оперативно реагувати на нові запити аграріїв, що виникають із зростанням попиту на якісну вітчизняну агротехніку.

Комерційний директор компанії Ілля Жемелінський розповів, що в зв’язку з цим компанія також відкрила нової філії на півдні – в Мелітополі. За його словами, сильна посуха минулого сезону змусила багатьох аграріїв задуматися про зрошення.

Ілля Жемелінскій, комерційний директор «Варіант Агро Буд»

«В цілому наших клієнтів можна сегментувати на три основні групи. Перші, і їх більшість, орієнтуються на фінансову ефективність інвестування в зрошення. Другі хочуть забезпечити гарантований урожай. Для них додаткова вигода у вигляді прибутковості – вторинна, тому що пріоритет в «безпеки» бізнесу і його прогнозованості. Третя група встановлює зрошення під дією інших зовнішніх факторів. Як правило, це вимога постачальників або покупців», – пояснив він.

За словами Данила Шуфані, якщо брати перші 3 роки роботи компанії, то основними клієнтами були аграрії. Зараз же ситуація трохи змінилася в бік великих компаній.

«Багато компаній вже переконалися в нашій компетенції, як і швидкому сервісі. Ми намагаємося протягом доби вирішити практично всі запити наших клієнтів», – розповів Данило Шуфані.

Крім того, державна компенсація на купівлю української сільгосптехніки дала сильний поштовх для розвитку економіки і галузі зрошення. У компанії нагадали, що аграрії отримують до 30% держкомпенсації при купівлі обладнання «Варіант Агро Буд».

«На сьогоднішній день наша компанія пропонує: машини кругового типу, фронтального типу та універсального типу. В цьому році ми запустили першу двокрилу машину з забором води з каналу. Я вважаю, це велике досягнення нашої компанії. На наступний рік у нас вже є близько 10 запитів на даний вид техніки. На наступний рік ми плануємо запускати полив барабанного типу», – розповів Даніїл Шуфані.

Ілля Жемелінский зазначив, що «Варіант Агро Буд» запустив в минулому році систему віддаленого доступу до кругових машин.

«За минулий рік і цей сезон наші клієнти змогли переконатися наскільки ця система ефективна, зручна, і скільки вона заощаджує і людські, і фінансові ресурси. Ми будемо продовжувати розвивати та вдосконалювати систему віддаленого доступу і надалі», – додав він.

Нагадаємо, що в 2021 році компанія «Варіант Агро Буд» створила на ринку дощувальних машин нову торгову марку Variant Irrigation, яка об’єднує досвід і експертизу компанії в області сільськогосподарської техніки і широку виробничу базу для задоволення потреб сучасних аграріїв.

https://latifundist.com

 

 

Коротко

Ще новини

Зв'язатися з нами

© Асоціація
виробників, переробників та експортерів зерна
, 1997-2021.
При цитуванні і використанні будь-яких
матеріалів посилання на Українську зернову
асоціацію обов'язкове. При використанні в
інтернет обов'язкове так само гіперпосилання
на http://uga.ua Розробка сайту