Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

Світловодський термінал змушений возити зерно в порт по залізниці через проблеми в річковою логістикою

Назад до всіх новин

Світловодський річковий термінал холдингу «АГРОВІСТА» відправляє зерно по залізниці, щоб заощадити на транспортуванні. Для терміналу це виходить дешевше, ніж везти своє зерно власним флотом.

Про це розповів технічний директор Світловодського річкового терміналу Ігор Заблоцький на конференції «Морські та річкові вантажоперевезення», повідомляє кореспондент Elevatorist.com.

«Є елеватор, стоїть на воді. Стоять порожні бази біля причалу, а ми відвантажуємо залізницею, тому що в силу сформованої тарифної політики, залізницею нам відправити дешевше, ніж везти своїм же флотом своє ж зерно», – розповів Заблоцький.

Також він звернув увагу на інші проблеми, які впливають на транспортування зерна по воді.

«Порушуючи тему шлюзів. Шлюзи застарілі, на нижніх двох шлюзах черги і в сезон ми там втрачаємо по 4-5 дні для того, щоб пройти шлюз. Не тільки ми, у всіх, хто там працює, виходить така ситуація. Друге. Коли щось ламається, закривають посеред сезону. Природно, якщо це відбувається в сезон, значить ми відрізані від моря, ми не можемо нікуди йти, ми не можемо працювати», – зазначив Ігор Заблоцький.

https://elevatorist.com

Коротко

Ще новини

Зв'язатися з нами

© Асоціація
виробників, переробників та експортерів зерна
, 1997-2021.
При цитуванні і використанні будь-яких
матеріалів посилання на Українську зернову
асоціацію обов'язкове. При використанні в
інтернет обов'язкове так само гіперпосилання
на http://uga.ua Розробка сайту