Перевезення зернових і продуктів перемолу в березні 2020 р продемонстрували істотне зниження – на 11,4% в порівнянні з лютим поточного року і на 18,4% в порівнянні з березнем 2019 р
Про це свідчать дані ГІОЦ АТ «Укрзалізниця», повідомляє Zernovoz.ua.
«Подібна динаміка спостерігалася і в минулому році, коли при стабільних обсягах експорту відбувався перерозподіл експортного вантажопотоку в бік збільшення частки автотранспорту. Пояснення в тому, що в цей період ставки фрахту автомобілів-зерновозів досягають свого «сезонного дна», а в поточному маркетинговому році в січні-березні тарифи встановили антирекорд і знаходяться на найнижчих рівнях за два останні сезони, що робить перевезення зернових автотранспортом досить конкурентним навіть на далекі дистанції де традиційно домінує залізниця», – пояснюють аналітики.
Також наголошується, що зерно, в першу чергу, вирушає на експорт з маршрутних елеваторів на яких йдуть інтенсивні відвантаження, як наслідок в другій половині сезону залишки «розмазані» по складах, з яких вивіз вже більш утруднений.
«Ще одним важливим фактором, що вплинув на обсяг перевезень залізничним транспортом, став план «Укрзалізниці» ввести в дію новий договір про надання послуг з перевезення вантажів залізничним транспортом з 1 квітня 2020 р до якого в учасників ринку багато зауважень», – додали фахівці.
Традиційно найголовніший обсяг перевезення зерна припав на експорт.
© Всеукраинская общественная организация производителей, переработчиков и экспортеров зерна, 1997-2024.
При цитировании и использовании любых
материалов ссылка на Украинскую зерновую
ассоциацию обязательна.При использовании в
интернет обязательна так же гиперссылка
на http://uga-port.org.ua
Розробка сайту
Для реєстрації на сайті зверніться, будь ласка, до адміністрації УЗА admin@uga.ua