Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

Аналітика ринку зернових та олійних культур на 15 вересня 2017

Назад до всіх новин

 

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ РИНОК

Вчора на Euronext ціни на сільськогосподарські товари збільшилися через зниження євро і зростання цін на соєвому комплексі в Чикаго.

На міжнародній арені, США продали близько 200 000 т сої в Китай, крім того Японія купила 193 382 т борошномельної пшениці з США, Канади та Австралії.

У південно-західному регіоні Австралії як і раніше спостерігається дефіцит вологи, що може привести до зниження врожайності нового врожаю, прибирання якого почнеться в грудні. В Аргентині повінь може привести до зниження обсягів виробництва сої, які на даний момент очікуються на рівні 54,5 млн т за даними Rosario проти 57 млн ​​т за даний USDA.

У Брюсселі відзначили, що обсяги експорту пшениці в країни, що розвиваються досягли тільки 3,15 млн т проти 5,7 млн ​​т в минулому році. В основному це пов’язано із затримками збирання і погіршенням стану врожаю.

АМЕРИКАНСЬКИЙ РИНОК

Вчора в Чикаго спостерігалося зростання цін на соєвому комплексі. За останніми даними обсяги експорту протягом тижня досягли рівня 1,6 млн т проти очікуваних 1-1,3 млн т. Також, відзначимо, що на даний момент спостерігається високий попит з боку Китаю.

Дані по експорту кукурудзи відповідали очікуванням ринку, в той час як дані по пшениці виявилися нижче.

Вчора, за останніми даними, фонди купили 5 500 лотів кукурудзи та 10 000 лотів сої. Також вони продали 1 000 лотів пшениці.

На даний момент в південних регіонах США спостерігаються дощі, які призводять до затримки збирання кукурудзи. Проте в кукурудзяному поясі погодні умови залишаються сприятливими.

ЧОРНОМОРСЬКИЙ РИНОК

Враховуючи те, що в Росії врожай пшениці очікується на рекордному рівні 82 млн т, уряд може встановити допоміжні заходи щодо логістики в зерновому секторі. Велика пропозиція викликає побоювання щодо того, що сховища можуть бути переповнені в регіонах Уралу і Сибіру. Ці регіони є менш привабливими через їх віддаленості від Азовського / Чорного моря. Таким чином, субсидії на залізничний транспорт передбачаються для перевезень з регіонів Волги, Уралу і заходу Сибіру. З іншого боку, обмежуючим фактором для прийняття субсидій є вартість заходів підтримки. Також відзначимо, що ця підтримка може перебалансувати ринок в цих регіонах. Проте, обсяги, придбані державою, повинні бути значними для того, щоб усунути в даний час помітний тиск на ціни сільськогосподарських товарів в цих районах.

AGRITEL INTL

Коротко

Ще новини

Благодійний фонд Зв'язатися з нами

© Всеукраинская общественная организация производителей, переработчиков и экспортеров зерна, 1997-2024.
При цитировании и использовании любых
материалов ссылка на Украинскую зерновую
ассоциацию обязательна.При использовании в
интернет обязательна так же гиперссылка
на http://uga-port.org.ua Розробка сайту