Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

Україні потрібно більше морських зернових терміналів – президент УЗА

Назад до всіх новин

Експортерам українського зерна в найближче десятиліття знадобиться більше морських перевалочних потужностей, оскільки потенційно українські аграрії здатні подвоїти врожайність зернових. Таку думку висловив керівник представництва Soufflet Group в Україні, президент Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачьов в відеоінтерв’ю на ютуб-каналі видавництва «Порти України».

«Україна ще навіть наполовину не використала потенціал з вирощування зернових. У нас вирощуються в середньому чотири тонни пшениці і трохи більше п’яти тонн кукурудзи з гектара. При тому, що в США середня врожайність кукурудзи одинадцять тонн, а у Франції середня врожайність пшениці – вісім тонн з гектара. І у нас є всі передумови вирощувати не менше, ніж ці країни. Таким чином, можна сказати, що на тих же площах ми можемо вирощувати в два рази більше. А вирощуючи в два рази більше – ми знову станемо біля моря і скажемо, що у нас не вистачає терміналів. Тому, думаю, в найближчі десять років буде тривати будівництво терміналів, і це буде як і раніше вигідним бізнесом », – сказав експерт.

За словами Горбачьова, більш перспективними є термінали, які компанії-зернотрейдери будують для власних потреб, при цьому самостійно займаються залученням вантажопотоку. «Власний термінал можна розглядати не тільки як спосіб заробітку грошей, але і як спосіб управління якістю – як самого товару, так і якістю сервісу, який ти надаєш. Коли приходить судно, яке ти вантажиш не по 5 тис. тонн на добу, а 40 тис. тонн – відповідно, у тебе буде і фрахт дешевше. Разом з тим можу сказати, що за вартістю перевалки ми як і раніше перебуваємо вище, ніж в Європі. У Європі вартість перевалки складає € 6 за тонну, у нас на сьогоднішній день – $ 9-11. І я думаю, що закінчиться це так само, як і у всіх країнах, де зернові термінали в 99% випадків належать трейдерам. Тому що маржа заробітку там дуже невелика. Ти повинен керувати вантажопотоком, повинен залучати величезні кошти, щоб забезпечити цей вантажопотік. І для компанії (займається тільки перевалкою), яка побудувала термінал, вклала в нього $ 100-200 млн, тепер потрібно залучити ще $ 300-400 млн для забезпечення вантажопотоку – це практично нереально », – пояснив Горбачьов.

За даними ДП «Адміністрація морських портів України», морські порти в 2017 році збільшили перевалку хлібних вантажів у порівнянні з 2016 роком на 0,6% – до 40,587 млн ​​тонн, перевалка зерна скоротилася на 0,8% – до 39,139 млн т.

https://ports.com.ua

Ще новини

Зв'язатися з нами

© Асоціація
виробників, переробників та експортерів зерна
, 1997-2018.
При цитуванні і використанні будь-яких
матеріалів посилання на Українську зернову
асоціацію обов'язкове. При використанні в
інтернет обов'язкове так само гіперпосилання
на http://uga.ua Розробка сайту