Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

Тарифи на автоперевезення зерна відновилися до рівня 2019/20 МР – аналітики

Назад до всіх новин

Ринок автомобільних перевезень зерна почав відновлюватися. Вперше після стагнації минулого сезону ставки фрахту з червня 2021 року повернулися до рівня 2019/20 МР.

Про це повідомили аналітики Zernovoz.ua за результатами свого опитування.

«Вперше (опитування ми проводимо з 2019 року) 61,5% респондентів відповіли, що задоволені і під час збирання ранніх культур», – пише Zernovoz.ua.

Середні тарифи на автоперевезення зерна

Майже всі опитані учасники ринку вважають, що тарифи будуть рости і під час збирання пізніх культур. Аналітики відзначають, що така одностайність серед операторів ринку також зустрічається вперше.

На думку Zernovoz.ua, ставки фрахту ростуть через декілька причин:

  • Товарна інфляція. Вона дійшла до зернової логістики слідом за світовими ринками. Перевізники просто не можуть ігнорувати факт зростання вартості палива, запчастин та інших статей витрат операційної діяльності.
  • Зростання обсягів валових зборів основних культур. Рекордний урожай ранніх зернових, а також високі прогнози по пізнім культурам актуалізував питання пікових навантажень на зернову логістику в розпал сезону, яка спостерігається в червні-липні і вересні-жовтні. Це стимулює зростання тарифів.
  • Падіння обсягів перевезень зернових залізничним транспортом через зрив підготовки хоперів до нового сезону.

«Ми запитали респондентів, як проблеми «Укрзалізниці» позначилися на перевезеннях автомобільним транспортом. Хоча більша частина, а саме 57,5% опитаних не бачать змін, ми зафіксували різке зростання частки авто в доставці продукції АПК в порти. У червні поточного року цей показник становив 49%, а в липні 55%, що є абсолютним максимумом за три останніх роки», – відзначили аналітики.

За даними опитування Zernovoz.ua

Ці три чинники впливають ще на баланс попиту і пропозиції автозерновозів. Рік тому більше 90% опитаних говорили, що на ринку профіцит вантажівок і це негативно впливає на ринок. У новому сезоні 2021/22 лише третина впевнена, що існує надлишок.

https://elevatorist.com

Коротко

Ще новини

Зв'язатися з нами

© Асоціація
виробників, переробників та експортерів зерна
, 1997-2021.
При цитуванні і використанні будь-яких
матеріалів посилання на Українську зернову
асоціацію обов'язкове. При використанні в
інтернет обов'язкове так само гіперпосилання
на http://uga.ua Розробка сайту