Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

Компанія «НІБУЛОН» завершила будівництво суден проекту В2000

Назад до всіх новин

 

8 вересня на суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» відбувся спуск на воду восьмого (останнього із серії) несамохідного судна проекту В2000, що призначене для експлуатації на річці Південний Буг.

Спуск судна проходив у робочій обстановці, без відриву від виробництва, адже,  за словами директора заводу Дмитра Горбенка, на підприємстві кипить робота над будівництвом потужного самохідного земснаряда, спуск  на воду якого відбудеться вже в кінці цього тижня.

Хрещеною матір’ю чергового судна В2000  стала Галина Ткаченко, яка працює на нібулонівській верфі з перших днів. Загалом суднобудівній галузі ця жінка віддала понад 40 років свого життя, розпочавши у 1974 р. працювати на Суднобудівному заводі ім. 61 комунара, потім на «Лимані», а з 2013 р. на суднобудівно-судноремотному заводі «НІБУЛОН».

У нашої компанії є чітка стратегія відродження українських річок як транспортних артерій, що має схвальні відгуки та підтримується як міжнародною спільнотою, так і українськими фахівцями. Незважаючи на те, що Міністерство інфраструктури України на чолі з В. Омеляном всіляко заважають діяльності нашої компанії, а значить і відродженню внутрішніх водних шляхів України і суднобудуванню, «НІБУЛОН» інвестує значні кошти при підтримці ЄІБ, ЄБРР і МФК у розвиток українського суднобудування та інфраструктури в цілому.

І хоча В. Омелян діє за принципом «Не буду йти на поводі в «НІБУЛОНа», ми, як компанія, діяльність якої спрямована на розбудову в т. ч. і економіки країни, дотримуємося позиції «Рівні права на річкові перевезення, які сприятимуть надходженню інвестицій у розвиток внутрішніх водних шляхів України». Ми за те, щоб український прапор не витіснявся з українських річок,  щоб розвивалося українське суднобудування. Ми за рівні права, а не за здачу українських річок компаніям, які вивели в офшори флот України.  Ми не б’ємося за преференції для компанії,  але ми за впровадження світового досвіду при розвитку внутрішніх водних шляхів України.

Ми проти річкового збору, аналогів якого не існує,  але за що так активно виступають Омелян і Ко, проти зборів за проходження суднами шлюзів, плати за розведення мостів та інших необґрунтованих  зборів. Ми за вільні від поборів річки. Лише за таких умов буде розвиватися в країні вантажне і пасажирське судноплавство, а разом із ними і економіка. Ми не одні в цьому: за нами аграрний сектор і промисловість України. Тож почуйте українську компанію, яка інвестує в економіку України. Ми були, є і будемо лідерами за будь-яких обставин, бо ми патріоти своєї країни.

З моменту початку роботи (2013 р.) нашим суднобудівним підприємством виконано програму з будівництва чотирьох несамохідних суден  проекту NBL-91 (4,5 тис. тонн), які перевозять вантажі з центральної частини Дніпра до гирла річки. Також уже виконано програму з будівництва несамохідних  проекту В2000, призначених для експлуатації на Південному Бузі. Ми працюємо на перспективу, тому ці судна можуть працювати також і у верхній частині Дніпра, на Десні, Прип’яті, до Балтійського моря, у випадку відновлення шляху Е-40. Мета компанії – транспортувати внутрішніми водними шляхами України 4 млн тонн на рік: 3 млн тонн Дніпром і 1 млн тонн Південним Бугом.

Окрім того, на нібулонівській верфі збудовано серію  буксирів проекту POSS-115 потужністю 2500 к. с., які здатні одночасно буксирувати 4 несамохідних судна по 4,5 тис. т. Завершено будівництво і серії буксирів проекту 121 і 121М, які здатні працювати в тандемі з 2 несамохідними суднами проекту В2000, транспортуючи за рейс 4 тис. т, що дорівнює більше ніж 160 вантажівкам.

Однак компанія «НІБУЛОН» не зупиняться на досягнутому. Завдяки модернізації заводу та співпраці з Європейським інвестиційним банком компанія «НІБУЛОН» матиме можливість будувати до 15 одиниць вантажного флоту в рік та збільшити в найближчі роки флот до 100 одиниць. На черзі будівництво наступної серії несамохідних суден вантажомісткістю 5 тис. т кожне, які працюватимуть у нижній частині Дніпра, до Чорного моря. Приступили нібулонівські суднобудівники і до будівництва надпотужного перевантажувача, що здатен буде перевантажувати близько 20 тис. т/добу. Уже замовлені та розробляються проекти багатоцільових морських буксирів потужністю 3500 к. с., будівництво яких заплановане на 2018/2019 роки.

У цьому місяці ми також спускаємо на воду самохідне надпотужне днопоглиблювальне судно проекту СДС-15, який буде здатний виконати днопоглиблення Дніпра, навіть якщо очільник МІУ буде проти того. Втім ми сподіваємося, що кошти виділятимуться не тільки на днопоглиблення акваторії портів «Великої Одеси», але і на днопоглиблення Дніпра. І ми на конкурентних умовах зможемо взяти участь у тендері на рівні з міжнародними компаніями та, у разі перемоги, виконати днопоглиблювальні роботи або ж виконати їх за власний кошт. Таким чином, ми на ділі покажемо, хто лише піариться, а хто дійсно розвиває внутрішні водні шляхи України.

Зазначимо, що  в жовтні ми плануємо провести експеримент із розбивання скельних ґрунтів на Дніпрі. Про це ми доповіли Прем’єр-міністру В. Гройсману. Це буде свого роду відповідь тим, хто стверджує, що нічого в Україні не робиться для відновлення судноплавства. Усе робиться – помічайте! Деяким здається дрібницею відправка першого за багато років судна з херсонським кавунами до Києва. Але  звернімо вашу увагу на те, що для цього потрібно було збудувати два підприємства,  інвестувавши в них близько 40 млн дол. США та задіявши в кожному будівництві по 1,5 тис. осіб, збудувати судна. Однак дехто не хоче цього помічати.

До речі, під час недавнього візиту Прем’єр-міністра України В. Гройсмана на суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН» ми ознайомили його зі своєю програмою і звернули увагу на існуючі проблеми в галузі. Ми власним досвідом показали, що треба зробити, щоб внутрішні водні шляхи були гордістю України. Ми відчуваємо від нього велику підтримку  нашої діяльності та наших ідей, і це нас надихає на нові дії щодо відродження водних шляхів.

Запевняємо, що ще не одне судно з кавунами чи іншою плодоовочевою продукцією відправиться до Києва і навіть Білорусі. Ми відпрацюємо безліч варіантів щодо транспортування Дніпром і інших вантажів. Зазначимо, що лише від початку цьогорічної навігації судноплавна компанія «НІБУЛОН» транспортувала Дніпром та Південним Бугом понад 870 тис. тонн сільгосппродукції. Таким чином, кількість вантажівок на автошляхах зменшилась на більше ніж 36,3 тис. одиниць.

http://www.nibulon.com

Коротко

Ще новини

Благодійний фонд Зв'язатися з нами

© Всеукраинская общественная организация производителей, переработчиков и экспортеров зерна, 1997-2024.
При цитировании и использовании любых
материалов ссылка на Украинскую зерновую
ассоциацию обязательна.При использовании в
интернет обязательна так же гиперссылка
на http://uga-port.org.ua Розробка сайту