Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

Експорт зернових в Україні гальмується через катастрофічний дефіцит локомотивів

Назад до думок експертів

Про це заявив президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов в ексклюзивному інтерв’ю кореспонденту ІА «Інфоіндустрія».

Наразі «Укрзалізниця» спільно з зернотрейдерами успішно розв’язали проблему дефіциту зерновозів, яка ще два роки тому допікала зерновому ринку України. Якщо два роки тому їх було близько 14 тис, втч 11 тис державних, і 3 тис приватних, то на сьогодні — 11 тис державних і 8 тис приватних. Цієї кількості було б достатньо для того, аби щомісяця вивозити в порти по 5 млн т зерна, однак катастрофічно бракує локомотивів.

Їх дефіцит на сьогодні становить 160-200 шт. Всі елеватори можуть вантажити щодня близько 700 тис т зерна на день, проте «Укрзалізниця» може перевозити лише 110-117 тис т, таким чином  впирається у щомісячний поріг у 3,5 млн т. Тому позитивна динаміка, досягнута у виробництві зернових та олійних може бути перервана, оскільки сільгоспвиробник не може вирощувати більше, ніж продавати, відтак залишки тиснутимуть на ринок, що призведе до обвалу цін на зерно. В наслідок цього виробництво зернових може стати збитковим, вважає М. Горбачьов.

Інфоіндустрія

Інші думки

Зв'язатися з нами

© Асоціація
виробників, переробників та експортерів зерна
, 1997-2018.
При цитуванні і використанні будь-яких
матеріалів посилання на Українську зернову
асоціацію обов'язкове. При використанні в
інтернет обов'язкове так само гіперпосилання
на http://uga.ua Розробка сайту