Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

ІІ Міжнародна конференція «Залізниці України: розвиток та інвестиції»

Назад до усіх подій календаря

27 лютого 2018 року,  Київ

Залізниця як бізнес – стратегія розвитку, інвестиції, ризики і прибуток.

Обговорюємо перспективи лібералізації ринку залізничних перевезень, формування конкурентного середовища та прихід у галузь нових гравців – приватних операторів локомотивної тяги. У сфері інтересів: умови інвестування у рухомий склад та локомотивну тягу, ситуація у вагоно- та локомотивобудуванні, цінова політика виробників, термін окупності інвестицій. Конкуренція на залізниці: коли і як почнеться боротьба за вантажопотоки та напрями.
#ЗалізниціУкраїни #investUArailways #railwayUA

Програма конференції наразі формується.

З питань виступiв та iнформацiйного партнерства звертайтеся до
Заступника керівника проекту «Промышленные грузы» Наталії Круть
тел./факс: +38 056 370 18 32 дод. 259
моб.: +38 (066) 419 98 91, +38 (068) 410 11 03
e-mail: n.kruti@promgruz.com

З питань участі звертайтеся до Галини Скворцової
тел./факс:+38 056 370 18 32 дод. 245
моб.: +38 (097) 963 28 71, + 38 (066) 222 66 48

e-mail: h.skvortsova@promgruz.com

https://events.promgruz.com/uarailways/uk/

ПОПЕРЕДНЯ ПРОГРАМА

Сесія 1. ВЕКТОР ЗАЛІЗНИЧНИХ ЗМІН

Чого очікувати українським залізницям від законодавчих ініціатив?

  • формування нової моделі ринку залізничних перевезень та конкурентного середовища – нові учасники ринку, роль держави,  реалізація принципу рівноправного доступу до інфраструктури

Виклики та можливості інтеграції до залізничного ринку ЄС

  • як вплине імплементація директив ЄС на конкурентоздатність українських перевізників
  • до чого готуватись власникам вантажу – чи зміниться пропозиція послуг з перевезень залізницею кількісно та якісно

Монопольні узи та корпоратизація УЗ  – розробка нового Статуту УЗ

  • як уникнути конфлікту інтересів та створити ефективну модель управління залізницею?
  • приватизація надлишкових потужностей УЗ та зменшення державної частки на ринку РС та ТРС
  • впровадження стратегічних ініціатив для бізнес-вертикалей, формування підрозділів UZ Loko, UZ Cargo, UZ Cargo International, UZ Terminals, UZ Sidings, UZ Intermodal, UZ Forwarding,

Сесія 2. ЦІНА ПИТАННЯ

Інвестиційні плани  залізниць – потреби модернізації та інвестицій: вагонобудування, модернізація, ремонт РС та ТРС

  • методика розрахунку потрібного парку – баланс вантажної бази та кількості вагонів
  • вплив підвищення тарифів на інвестиційну політику УЗ
  • умови надання іноземних позичкових коштів

Тарифне регулювання  – узгодження змін законодавства, розробка нового  Збірника тарифів

  • незалежний регулятор і формування тарифу на послуги залізничної інфраструктури
  • вільне тарифоутворення в нерегульованих державою сферах (виділення вагонної, локомотивної складової)
  • тарифна політика на 2018 фрахтовий рік
  • кореляція тарифів з динамікою цін на товарних ринках – як встановити баланс інтересів учасників ринку

Дерегуляція вагонної складової УЗ –  вплив лібералізації цін на дефіцит вагонного парку УЗ

  • які наслідки для операторів/експедиторів/трейдерів?
  • чи є перспектива росту прибутків для приватних перевізників?
  • чи варто очікувати збільшення капітальних інвестицій у приватний парк вагонів?

Орендна ставка – прогноз вартості  операторських послуг із залучення вагону

  • основні фактори впливу на вартість перевезень, кон’юнктура ринку
  • аналіз динаміки попиту, вантажної бази та пропозиції вагонів

Сесія 3. УПРАВЛІННЯ ВАГОНОПОТОКАМИ:

I частина – РОЗПОДІЛ та ОРГАНІЗАЦІЯ

Управління  вагонним парком УЗ: нова модель взаємодії з вантажовласниками

  • результати впровадження системи автоматизованого розподілу порожніх вагонів під навантаження
  • зона відповідальності – невиконання планів перевезень, взаємна відповідальність перевізника та вантажовідправників/отримувачів
  • принцип завчасного планування

Технології перевезень, що покращують оборотність вагону – оптимізація відправлень та формування маршруту

  • Відправки за розкладом та синхронізація виробничого ланцюга – економічний ефект узгодження обсягу, часу та напрямів відправлень
  • рентабельність та оптимізація деяких напрямів відправки вантажу
  • об’єднання окремих маршрутів та скорочення логістичного плеча
  • організація вагонопотоків за схемою “hubandspoke” чи “pointtopoint“- що вибере світ?

Управління витратами –  структура експлуатаційних витрат, на які може вплинути ефективний власник:

  • вторинний ринок запчастин, планові види ремонту – від пробігу чи за календарем
  • вартість життєвого циклу вагона, подовження строку служби та ефективність РС
  • зниження витрат на одиницю перевезеного вантажу

Конкуренція чи кооперація з іншими видами транспорту:  рахуємо збитки і вигоди диверсифікації залізничних компаній

  • підвищення привабливості залізничних перевезень
  • стратегія експансії на ін. ринки – диверсифікація залізничних компаній
  • регіональні співробітництва для досягнення ефективних мереж ланцюгів поставок

Сесія 4. УПРАВЛІННЯ ВАГОНОПОТОКАМИ:

IІ частина – РЕАЛІЗАЦІЯ

Круглий стіл з керівниками регіональних філій ПАТ «Укрзалізниця»

Взаємодія регіональних залізниць – больові точки та точки росту:

  • електрифікація та колійний розвиток
  • локомотивний парк магістралей
  • визначення маршрутів з найбільш вантажонапруженими ділянками для модернізації інфраструктури під збільшення навантаження на вісь
  • державно-приватне партнерство щодо розбудови інфраструктури

 

Ще події

Зв'язатися з нами

© Асоціація
виробників, переробників та експортерів зерна
, 1997-2018.
При цитуванні і використанні будь-яких
матеріалів посилання на Українську зернову
асоціацію обов'язкове. При використанні в
інтернет обов'язкове так само гіперпосилання
на http://uga.ua Розробка сайту