Зв'язатися з нами
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

/ Реєстрація

Агромаркетинг 2018

Назад до усіх подій календаря

Комплексне використання інструментів аграрного маркетингу – це своєрідний «маст хев» для сучасного виробника. Ефективний маркетинг багато в чому визначає комерційний успіх учасників аграрного ринку.

Адаптація виробництва під потреби споживачів, прогнозування змін цінової кон’юнктури і отримання найкращої ціни, освоєння нових ніш і вихід на нові ринки збуту – все це глобальні завдання агромаркетингу. Завдяки цьому агровиробники підвищують прибутковість бізнесу і покращують власну конкурентоспроможність на ринку.

Сучасні інструменти торгівлі активно задіюють у своїй роботі як виробників  с/г продукції, так і постачальників посівного матеріалу, засобів захисту рослин і техніки. Використовують їх і суміжні галузі, які обслуговують АПК: логістичні та торговельні компанії.

5 вересня 2018 року інформаційна компанія “ПроАгро Груп” проводить третю щорічну Конференцію “Агромаркетинг 2018”.

Поряд з топовими темами, такими як особливості експансії с/г продукції на зовнішніх ринках збуту, на цій конференції будуть підняті проблеми брендування в АПК і технології просування органічної продукції, а також дієві інструменти візуального маркетингу для постачальників с/г техніки, насіння і ЗЗР.

Основні питання на обговорення III Щорічної конференції “Агромаркетинг 2018”:

– Імідж України на світовому ринку аграрної продукції. Партнерство державного і приватного секторів на міжнародній арені

– Маркетингові стратегії трейдерів та логістів: прогнозування, ціни, аналітика

– Посилення конкуренції між країнами та освоєння нових ринків збуту

– Що обрати B2B чи B2C. Як агробізнес формує замкнене коло

– (Не)Залежність ефективного маркетингу від розміру компанії. Кейси агрохолдингів, середніх виробників та фермерів

– Скільки коштує побудувати бренд? Особливості брендування і ребрендингу в АПК

– Роль торгівельних домів у формуванні впізнаваності с/г продукції

– Ефект Дня поля в збільшенні продажів. Візуальний маркетинг як інструмент просування МТР ресурсів (насіння, ЗЗР та с/г техніки)

– Маркетинг подій. Як просувають свої послуги оператори обслуговуючих сегментів

– Робота з контрагентами. Специфіка укладення ЗЕД-договорів

Спеціальна панель конференції

IT-агромаркетинг: інновації та технології

– Торговля с/г продукцією йде в інтернет. Онлайн-майданчики, на які варто звернути увагу

– Цифрові тренди в агромаркетингу

– Вплив CRM-систем на прибуток компанії. Яким чином програмне забезпечення допомагає вдосконалити роботу відділів маркетингу й продажів

– E-mail маркетинг: як працюють з цим інструментом аграрії

– SMM-маркетинг: хто і що продає через соціальні мережі

До зустрічі на конференції!

З питань участі в роботі наших заходів, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся тел./факс: (+38 044) 248-02-67, (+38 067) 243-38-03

Ще події

Зв'язатися з нами

© Асоціація
виробників, переробників та експортерів зерна
, 1997-2018.
При цитуванні і використанні будь-яких
матеріалів посилання на Українську зернову
асоціацію обов'язкове. При використанні в
інтернет обов'язкове так само гіперпосилання
на http://uga.ua Розробка сайту